Bijuteriile de pe blog sint confectionate din pietre semipretioase, sidef si coral cu sirma argintata sau argint 925. Restul materialelor folosite sint descrise la fiecare articol in parte, acolo unde este cazul. Accesoriile sint unicat.

vineri, 27 august 2010

Inceputul unei pasiuni

Mai intii am inceput sa ma joc cu margelele si accesoiile unei prietene care tocmai isi deschisese magazin de bijuterii. Am adunat/montat citeva piese insa ceva imi spunea ca mai este si altceva care sa ma faca sa imi placa confectionarea de bijuuri. A mai trecut un an pina sa incep intr-adevar sa lucrez. Intre timp am descoperit "bratarile prieteniei" si le-am lucrat cu mare drag probind diverse modele de pe internet si modele pe care le inventam ad-hoc. Nici acum nu stiu cum va iesi din mina mea o lucrare noua, fie ca este o bratara din mouline sau o bijuterie din sirma argintata si pietre.  E un fel de feeling pe care il las sa se manifeste fara sa gindesc, fara sa socotesc, inclusiv pentru comenzile pe care le primesc. Cu cristale Swarowsky, cu pietre semipretioase sau margele de nisip, bratarile au inceput sa capete forme ingenioase si culori diferite. Ajunsa in Italia, in ianuarie 2010 am descoperit ca exista sirma modelabila argintata. Si am inceput sa ma joc cu bratarile din mouline, cristale, pietre dar si insertie metalica, de altfel ultima moda si in Cizma. Au iesit peste 6 sau 7 bratari care le-am lasat cadou prietenelor din Italia. Intoarsa in tara am cotrobait internetul pina am gasit ce ma interesa: sirma modelaj argintata. Si de atunci am tot lucrat si cum ceea ce sa fac place foarte mult am deschis si blogul " Manu Bijou, cu Manuela despre handmade". Sper sa va bucure ochii ceea ce eu lucrez si daca va place foarte mult sa si cumparati.

Niciun comentariu: