Bijuteriile de pe blog sint confectionate din pietre semipretioase, sidef si coral cu sirma argintata sau argint 925. Restul materialelor folosite sint descrise la fiecare articol in parte, acolo unde este cazul. Accesoriile sint unicat.

joi, 2 septembrie 2010

Ce poti face cu lina sau mouline?

Imi plac cristalele, pietrele si materialele naturale. Am colectat citeva cristale de-a lungul timpului insa de fiecare data nu am gasit o punguta adecvata pentru a le pastra. Intr-o zi am vazut la o amica cum lucra din resturi de lina pungulite ceva mai mari pentru pastrat diverse. Asa am luat ideea din zbor si au iesit multe pungute pentru pastrat cristalele de culori, marimi si materiale diferite. Le-am ornat cu lemn, scoici sau pietre semipretioase astfel ca pot fi folosite si la pastrat bijuterii sau pusanga. Nu intrebati ce este... Poate cindva o sa va povestesc si despre asta.

Niciun comentariu: